aggroooo'

Varför?`
varför tycker du illa om mej?`va det jag? va det jag som gjorde dej illa? vännen, jag kände dej inte?!
Du ger mej blickar som om jag våre jävulen själv. Du spottar på marken jag går...
Det värsta ä också att du tror dej?! tror att du vet, kan och gör allt bästa. Men nej, vet du vad?!
Jag fanns i den bilden långt innan dej, jag var med och såg den målas.
Du behöver inte tycka om mej. Men kan du sluta tycka illa om mej? För du har rent ut sagt ingen jävla rätt till det.

Det stör mej att jag vet att jag skulle tycka om dej. Att jag vet att du egentligen är trevlig.
Jag tänker inte sjunka dit. Jag tänker fortsäta hälsa, forsätta fråga och undra. För jag vill.
Jag tänker inte vara elak fast jag vet att är bra på det!
Jag skulle kunna.
Men varför? du säger inte mycket. Men jag vet när jag inte är önskad duh.
Vad fan tjänar du på att vara otevlig?
Jäfla bög.


Kommentarer
Postat av: julia

haha, men elin. det var hårda ord, vem menar du?;)

2010-11-26 @ 18:33:23
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0