On my way !

Tårarna rinner här och där,
har någon dött eller är du olyckligt kär?
Vi gråter på varandras axlar hit och dit,
om dåligt var bra skulle vi vara elit.
Vi sörjer och få döljer,
vi varandras liv troget följer.
Att se på oss kan vara sorgligt i sej,
för att bryta ihop har blivit vår grej.
Jag vet hur det svider och jag önska att jag också kunde gråta,
men det finns inget som ni kan säga som mej skulle förlåta.
För det rör ingen annan än mej,
Varför skulle jag försöka förklara för dej?
Jo för det är faktiskt okej att vara ensam två & två,
då kan det bli enklare och du kan se vart du ska gå.
tack för att ni är ensamma med mej,
för att lätta mitt hjärta är inte min grej..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Guud va fiin!<3

2010-11-26 @ 22:22:08
URL: http://camiillaandreasson.blogg.se/
Postat av: you know who ;)

Du vet vad jag tycker , den är underbar!

2010-11-26 @ 22:48:58
Postat av: nathalie

shiit va fint ! (: <3

2010-11-27 @ 14:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0