det är okej. Det är andra gången den läggs upp.

Från att inte behöva fajtas med någon. Bara att vara liksom räckte, jag var din prinssesa, och du var stolt över mej. Nu har du två underbara tjejor till i ditt liv, och det är svårt att mäta sej med dem.. Plötsligt finns det inte bara en ända prinssesa i ditt palats, nu finns det alltenativ.
Det som skiljer mej från dem är bara det att jag är av samma kött & blod, råkar heta samma efternamn och har ärft din pälsmössa till hår. Men det är inget som du tänker på.
Och det är okej.

Jag vet. Jag vet att det är bra nu...
Jag vet hur det ska vara.
Jag vetl
Gör du?

Jag har inte ett ända kort på oss tillsammans...
lite dåligt där farsgubben. Menmen, Även fast du skaffar nya prinssesor i ditt liv, så kommer jag iallafall bara att ha en pappa i mitt. Och jag är glad att det är du.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0