älskade ängel!

hade go dag i skolan, BF1B min sten seriösa klass var riktigt duktiga !
Vi var desutom snyggast då vi målat fejan med krigsmålning och designat våra egna tröjor ;) Bild på detta ska jag försöka leta fram.
Efter en jobbig men skojjjjsig skoldag, fikade jag med Mimmsan! Invänta Alääx och drog med henne på en liten tripp till Varberg, där vänta nio brudar i snygga overaller och det blev gokart för hela slanten! RIktigt Roligt !
Detta var då för att alääx fyller år imon! Efter vi kört drog vi till La pizza och käka och had trävligt!
tack alla tjejor! och tack alääx, för att du är du, och helt jävla sjukt bra.

Efter pizzan, gick luften ur mej, sitter nu hemma en fredagskväll oc kollar deckare med mamma och hennes kille, låter för jävligt hu? det är de nästan.
Jaja. ska nog sova ellr något annat mer meningsfullt nu ! Langarin lite bilder, pusssssssssssss

Här levererar jag Alääx <3


Snygga som få ! <3


Snygga !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0