Buhuuu elin?

Kom på mej själv med att slå rekord i att vara patetisk.
Här sitter jag och funderar på vad jag kan skriva i min blogg... På hur och vad jag kan skriva, får skriva.
Vafan!? Haha, jag får väl skriva vad fan jag vill?
Jag kan skriva att mår fan just nu, fast nä, inte fan, jag mår bra, men kunde mått bättre.

Alääx drog till Italien imorse. Behövde nog henne här hemma kände jag när jag sa hejdå igår natt, Menmen, hon kommer ha skit kul!
Jag träffar Mimmi typ mega lite, eftersom hon bytt fotbllslag, det suger.
Hanna bor mil här ifrån, så träffar henne allt för sällan, vet vart jag har henne, i hjärtat.
Josefine... jag vill så gärna kunna prata med dej. Just nu, just när det började funka så bra allting.(braelin) Jag vill kunna prata med dej. Med vad som finns inom mej, eller bara om vad för bamba mat det va idag. Det är vad jag vill.

Varför sitta här och skriva ner orsaker till att tycka synd om sej själv?
haha, varför vara så negativ och tråkig...? får skylla på att huset är tomt, endast mamma&jonas som dyker upp då och då, det gör mej avis. Vill inte va ensam jag heller.
Så nu stänger jag in mej på mitt rum och hoppas att matteboken kanke försvinner om jag stirrar argt på den.

puss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0