I love the idea.

Jag har aldrig kunnat sätta fingret på begreppet, kär i kärleken.
Men för mej blir det mer och mer klart vad som menas.
Det betyder säkert olika från person till person.
Men för mej, är det samma sak som att tanken och saknaden är den som får mej att le.
Jag blir väl bara rädd när det väl dyker upp mitt framför mej....

Betyder detta att det finns, och jag tragiskt nog är en ensamvarg?
Mer eller mindre...
Jag har mina vänner, jag tänker inte bli en 70+ som röker cigg efter cigg i min trökojja med sjuttielva katter.
Nejnej, så är och kommer det nog inte bli..

Men kanske är jag inte par typen, kan man vara en inte par typ?
Kan man som 16åring anta att man kanske inte är typen som gifter sej liksom?
Kan man må bättre av tanken än av upplevelsen?
Jag hoppas inte det. Jag hoppas att jag bara inte fått rätt altenativ framför mej,
hoppas att jag inte sumpat det bara för att, utan för att det inte var som det skulle.

vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: sanna

Klart du kan va ensam varg, om de är det du vill

2010-09-02 @ 14:18:26
Postat av: Lisa ♥

Hur mås det idag då? :)

2010-09-02 @ 14:23:15
URL: http://lisahk.blogg.se/
Postat av: Lisa ♥

Sv - Samma här, är också sjuk :/

2010-09-02 @ 15:05:09
URL: http://lisahk.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sista chansen! Lottar ut ett fint smycke på min blogg :)

2010-09-02 @ 17:38:59
URL: http://much.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mitt i prick, kär i kärleken

2010-09-02 @ 22:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0