Hatar

Jag hatar allt. Allting.
Jag hatar förhoppningar.
Jag hatar lögner.
Jag hatar kärlek.
Jag hatar ordet familj.
Jag hatar framtiden.
Jag hatar det förflutna.
Jag hatar mej.
Jag hatar dej.
Jag hatar allt. Allting.

Jag hatar allt. Allt som jag inte kan kontrolera. Allt som jag inte kan styra över.
En del av dessa saker, äger jag inte ens... och jag hatar dem ändå. Hatar. Jag använder inte ord som hatar. fast jo. Nu så... Jag hatar.

Jag hatar fucking 2009
Jag hatar att bli besviken.
Jag hatar att gråta.
Jag hatar att vara elak.
Jag hatar att fejka.
Jag hatar att jag är bra på det...

Nej. Nu får vi begrava allt detta hat.

Jag måste vänja mej vid, två.
Två.
Två brevlådor.
Två telefon nummer.
Två hem.
Jag ska fan fixa detta. Jävla hat, you going down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0