lite köriiit.

Har inte hunnit blogga alls .
Nu är det söndag.
Jag har fått hyffsad ordning på rummet hos farsan...
Och min prins, (skrev jag just prins?!) har verkligen varit helt underbar och vart hos mej både i fredags o lördags så jag slapp sova själv i allt det nya. Och ut över att jag har haft världens finaste OCH töntigaste hos mej, så har vädret varit toppen! Käkade frukost och middag ute i våra nya möbler, kunde gå i bara linne. Livet äger!?
OCH mer mina människor. Ellinor. ELLINOR. Såhär sa jag igår till pappa när vi bestämt att hon skulle komma och hälsa på igår eftermiddag:
- Ellinor kommer. Hon är en asbra tjej. Och jag är just nu väldigt nära henne, och så kommer det förbli, så hoppas du tkr om henne.
Ellinor. jag har funnit en ny vän, och hon är inte vem som helst. mest det jag ville säga med detta.

Iaf, hon var och hälsade på i det nya huset. Som även mimmi&nea gjorde i fredags kväll redan, höhö, söta! :D
Och , (jävlar vad mycket Och det blev i detta inlägg) Så spelade jag match igår, med U-laget/96orna. OCH satt på bänken idag med A-laget när vi spelade svenska cupen. Tyvärr kan jag bara säga att det helt enkelt blev förluster denna helgen. MEN, vem fan bryr sej? Jag har fått ett nytt rum, utan att behöva lämna mitt gamla, jag har fått en ny vän som bara blir bättre och bättre, jag har haft en gosig och bara helt rätt kille hos mej, var på krök(det hanns med någon gång igårkväll, där jag träffa HANNA en stund, kärlek!) och fått en massa solsken denna helgen, så två förluster är inte ens värt att anmärka just nu.

Är hemma i kläppa igen. Saknade mamma & Alääx. Så sover här inatt, och tillbaka till pappii imon.
Det går bra nu.

Me & My friend.

MOBILDBILDER
 Emil,Nisse,Karlis & Blickander i lördags.
Bild två: Min fjant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0