såhär bra upd. har det nog aldrig vart här? :O

Just nu sitter jag och diggar till musik då pappa kopplat in mina högtalare. Och sedan skrattar jag åt mej själv, haha, helt seriöst, min tunga är fan rosa! Alltså jätte rosa, värre en på bilden:O helt sjukt:

Iaf, just nu lever jag på mina tabletter, jävlar i havet... det värker.
Sjukhuset ringde och talade om att jag kan få sådan värk och att den även kan vara kvar imon... att det inte är helt ovanligt och även att mina korv fingrar är tjocka som aldrig förr inte va något att oroa sej för. :)
Mammii hämtar mej strax, ska hem till kläppa, DUSCHA och tatt lugnt. Hoppas faktiskt (kan ni tro att jag skriver detta, ?!?!) på att jag kan gå till skolan imon...

Ngra gånger om dagen, känns la sisådär i kroppen:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0