En stjärna - Ellinor Ramstedt

Hjärtat.
Jag vet att du är orolig. Jag vet att du är rädd. Jag vet att du tvekar ibland.
Jag vet att du har svårt att komma ihåg, eller kanske svårt att förstå....
Att (jo, jag slänger ur mej det med en gång) Jag älskar dej. 
Du är en vän som jag alltid behövt. När du bestämde dej för att klampa in i mitt liv, då kunde jag bara knäppa händerna och tacka Gud. För en tjej som jag, behöver verkligen en tjej som du.

För hos dej kan jag hitta mig själv. Hos dej är det okej.
Framför allt så ser du mej.
Och jag behöver dej.
Behöver få fråga frågor som ingen annan kan eller vågar svara på.
Behöver veta att det finns någon som alltid VILL svara när man ringer.
Behöver få sitta och göra ingenting eller klaga något exremt över mitt liv med dej.
Behöver få känna att jag kan göra något för någon annan ibland...

Du är så bra.
och det gör ont i hjärtat när jag ser dej tveka. Du är ingen feg person, du är inte orädd, men du är inte feg. Du är modig. Du är stark. Så in i helvettes stark. Så att se dej låta folk, ibland till och med dej själv, långsamt riva på dej, slå och sparka. ( inte bokstavligen, men det fattar ni väl? ) Du står kvar för att du är stark, men vet du? ibland borde du bara gå, för att anledningen att DU ÄR ÄLSKAD. Den är bättre en styrka.

kanske tycker du att jag snackar en massa skit nu?
Det jag vill säga är att, var rädd om dej, det finns folk som inte kommer klara sej utan dej. Jag en av dem.
Och det finns många gånger jag önska jag var som du.


Sen är du jävligt snygg också!


Kommentarer
Postat av: julia

fint elin, fint!

2011-08-02 @ 12:27:56
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0