Mitt sommarlov.

Imon börjar plugget, finns dem som ser fram emot rutiner,
finns dem som saknar att ha något att göra.
Jag är inte en av dem.
Usch...
men, ja, det bra är väl den enkla saken att jag ska få träffa min pärla varje dag nu...
eller ah, dem dagarna jag inte skolkar ;) haha, kanske...
ska sluta vara så neggo.
Mitt sommarlov har ägt. Ja. De små sakerna, det har varit det bästa. det enkla.
Men resorna, festerna och det halvgalna som jag råkat ut för ibland, det är såklart också uppsatt på OSLAGBART.
 
BILDBOMD:
Brorsan tog studenten. Flyttar från Åsa till Karlstad om en vecka, buhu? <3


MIDSOMMAR, och jag började kvällen (för första gången) Iklädd ROSA !
'


NYHEM <3'



TJEJKVÄLLARNA!



Bjurhult med min kärlek, (bjuder på denna!)


KLASSFEST !<3



SOL OCH BAD, (dock lite, lite i sommar?!)



Och såklart, GREKLAND med CECILIA!<3



sen en maasssa roliga små & stora fester lite överallt,
men dessa bilder får beskriva alltet.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: julia

goa bilder!

du klär bra i rosa. pussisarrr:)

2011-08-16 @ 23:39:16
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0