vad fan jag har hållt på med...

och jag önskade också att saker och ting var lika lätta som förut. Men det är dem inte.

Igår var jag på ullared med Simone. Det var riktigt sköj och fick med mej välbehövda saker och GODIIIS. hehe.
På kvällen gick jag, calle, amanda och johan på cirkus. jag blev sjukt imponerad och önskade direkt att min minsta brorscha hampus fått se allt fräckt.
Direkt efter detta (jag vet, låång dag) kom mamma och hämta mej och calle och vi åkte med henne för att träffa min familj och campa med dem. Sov i tält och grejer, riktigt mysigt faktiskt.
Idag har vi degat på campingens strand, och firat min extra syster emma som fyller år idag.
Snart träning.
herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0