calleplutt.

Att få vakna upp bredvid dej, när du kryper lite närmare sådär på morgonkvisten.
Och att få en puss på pannan och en klapp på kinden, när jag är trött och lipig.
Det älskar jag lika mycket som jag älskar de gånger du kittlar mej tills de gör ont,
och varje gång du misslyckas med popcornen.
Jag älskar att få vara den som bäddar ner dej i sängen när du haft lite för roligt en kväll,
eller att få vara den som du dansar fram till lite omanligt timman före samma kväll.
Jag skiter i vad som hänt innan och i vad som händer sen,
(och jag skiter i att detta är en mesig text som inte ens rimmar.)

jag älskar allt med dej din fjant.
jag älskar att det finns massa att lära, massa att förstå.
Jag älskar att det finns massa att sakna, att det finns tårar som ska rinna.
Älskar att det finns ord som vi inte sagt, men som ska sägas.

Jag älskar att det inte gör något att jag snarkar och dreglar ner din arm när jag sover.
Jag älskar att få bli sur för små saker.
Jag älskar när du driver runt med damsugaren i din blåa morgonrock.
helt enkelt,,,
jag älskar dej.
jätte mycket

Kommentarer
Postat av: Klara

Så jäkla fint. Du är värd all kärlek, Elin.

2011-12-04 @ 19:38:17
URL: http://kantarelltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0