En passédag

Vill så jävla gärna.
Vill skratta , le och ha en positiv ton i min röst...

Inte ett ljud, Inte en ton eller ett leende.

Och även fast man säger att det är okej ...
Så kännes det allt annat än okej.

Vill vara någons lycka , vill sprida kärleken och glädjen som jag får . Men det är som om jag sväljer allt själv. Inget blir över ...
Bara tar och tar.
Snart sväljer jag väl mej själv ...

Och att möta glädjen en dag som denna, tjejerna som sjunger julsångerna i korridorren , klassen som njuter av julmaten och pojk och flickvännen som håller om varandra i matkön ... Det är det jobbigaste .
Då vill jag bara sätta mej ner pladask och gråta.
Orkar inte se hur bra alla är.
Hur fina leenden dem har ...
Och hur deras lycka smittar av sej ...


Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se och delta i adventstävlingarna som just nu pågår på Miss Alicias Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-12-15 @ 16:32:16
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0