Jul lovet började faktiskt med snö

Imorse så låg faktiskt ett vitt täcke med tunn snö över marken , perfekt kommen till jullovet ! ( tråkigt nog hann den smälta innan klockan slog nio, men alltid något !)

Vill bara flika in här i inlägget och skriva till hela världen men ändå bara till en person , som är hela MIN värld...
Min gosunge, mitt mongo och min kärlek. Som jag helt plötsligt känner har vuxit lite till i mina ögon ( hur de nu är möjligt ?) och är bara helt underbar som människa och som min.
Bara min.


Jaja. Haha nog med rövslickeri nu.. Haha, sitter på bussen påväg hem nu, har haft skolavslutning , fikat med Elli och Sandra och haft körlektion :)
Har en hel lista med grejer som jag ska göra när jag kommer hem ! Men va gör de ? Ska ta en lång sovmorgon imon ändå :D


Kommentarer
Postat av: julia

sv; tack goding!



åh, gossingar. så fina ihop.

2011-12-22 @ 00:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0