Orka att de redan börjar bli mörkt ?

Jag gillar egentligen de mörka, vintern , de är mysigt och jag gillar det !
Meeeen, idag hade de verkligen inte gjort något med lite ljud ! Klockan är bara tre och jag har många timmar framför mej ... Ska till Varberg på dansuppvisning , sen ska jag hem och snabbt göra mej klar för en kväll hemma hos Elli , lite roligt folk och en god middag ( förhoppningsvis , haha! ) väntar där !

Men är så trött nu egentligen. Kom inte hem från barn passningen försen halv tre och ah, är så förkyld... Så lite ljus hade inte vart fel, liksom få lite kraft och energi ?

Men så är det inte nu, så får bita ihop lite :)

Känner mej oroligt lätt just nu. Men det kan ju vara bra ? :) mitt hår var crazy innan !! Fick platta ner skiten -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0