- saknar dej också... <3

Hur kan det redan kännas som om det är riktigt jobbigt?!
Va? Fattar ingenting.
Det har funnits värre lägen? Längre stunder...

Älskling, jag saknar dej redan.
Kanske mer än jag brukar, eller jag vet att det är så.
Kanske det beror på att jag vet, att tiden som är kvar är så lång.
Kanske är det jobbigare, för du är långt borta, för långt.
Jag känner mej som världens löjligaste... Vilket jag nog är.
Men. Skit samma.
Jag saknar dej. Väldigt mycket.
Och det hela är lite sådär jobbigt. Jag är van vid att ha dej nära.
Och... och att veta, att mycket, kunde vart, bättre. Bättre med dej...
så känns som om saker som ska göra mej glad, inte gör mej så glad som jag skulle kunna vara... 
Det finns bra saker, som liksom inte är så bra längre,
eller iaf Inte lika bra, som om att dela dem med dej.

Haha.
Jag är en tönt.
Jag är en tönt, som är helt förälskad i dej.
Älskling...? Kan du skynda dej hem...? Få tidigen att gå lite snabbare..?
Det är lite tråkigt utan dej nämligen.






Kommentarer
Postat av: älskling

jag älskar dig och jag saknar dig lika mkt känns fel att du/jag är så långt borta...

2011-02-07 @ 02:02:30
Postat av: julia

du är inte löjlig

du är kääääääääääääääääääääääär

2011-02-07 @ 18:22:58
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0