Svar

På en skala från 1 - 10 , hur bra blir festen den 19?! - 10+++++
Vad är den sexigaste kroppsdelen på män? ( utom snorren då :PPpP) - Svår, haha överkroppen? Fina tuttar, breda axlar... och nacken!
Vilken är din favoritlåt? - Har många, en av dem är andas med fronda (alla borde lyssna på den)
Om du vann 739373 miljoner , vad hade du gjort då? - Rest jorden runt, stannat i new york och öppnat mej ett spa med gym och ett bra fik i ingången.... med mina bästa vänner som skulle jobba för mej, med kärlek. ;) Sen en hummer, alltså en bil, svart, stor som fan! Hell yeah.

Varför är du så snygg?
- För jag har så sjukt snygga kompisar, så antar det smittar av sej.
Vad önskar du dig i föödelseadgspresent?
- Haha, jag vet inte! Mysiga saker... gosiga kläder... nää, en bra oboý mugg kanske.... jag vet inte!
Kan jag få ditt hår?
- HAHA OHJA ! (sicken notlott)
Vill du gå ut och springa med mig snart?
- Yessss
Ska vi baka bullar?
OM VI SKA !
Hur känns det när man är kär?
Som när man var sex och åt godis på en vardag...
obeskrivligt min vän, obeskrivligt löjligt, töntigt och underbart
.
Vart reser du helst; Nice eller Rhodos?
Vad rekommenderar du?!

Oskuld?
Ovetande?

* Vad vill du med ditt liv? För att leva det fullt ut?
Badminton.... och,
Leva det med dem jag älskar. Vad spelar det för roll var jag reser, vad jag upplever, vad jag lär mej eller var jag tänker utforska....  om jag inte får dela det med någon? Ah, då blir de klent. Man är ensam, men man vill dela tankarna, man vill visa bilderna, förklara med armana hej vilt vifftande för någon som vill lyssna.
Det vill jag ha för att kunna leva fullt ut.

* Varför läser du inte till stylist? Med din talang?
Vilken talang? Finns inga jobb, och jag visste inte att jag gillade så mycket som jag gör ;)

Favorit kläddsen?!

Stora myskläder.

Öhh varför e du så jävla cepe? ;)
umgåtts för mkt med en viss Axel.

vad tycker du o BF1B???
Och är du nöjd med linjen?
Helt unik... ja.

Hur hårt kommer sommaren ägaa?!?
C, Den kommer äga.

Pepsi eller Cola? pepsi !

Snökulor eller chokladbollar? chokladbollar

Choklad eller lakrits? CHOKLAD

Kräkas eller ha diarre? (hahahahaha omogen_chey) Kräkas...

Snorta kanel eller kokain? kanel

Te eller kaffe? te

Mjölk eller vatten? mjölk

Dator eller mobil? mobil

Kakel eller trä? trä

Snö eller sand? snö

Sol eller regn? sol

Bord eller stol? Haha, bord.

Den eller det? den

De eller dem? dem

Puss eller kram? kram





Kommentarer
Postat av: julia

men fan då, min fråga kom ju inte med... det är något cp med blogg.se

2011-02-10 @ 13:47:06
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag skrev flest frågor av alla. Jag rekommenderar Nice. Såklart. Kulturella cheyen här.

2011-02-10 @ 18:31:41
URL: http://kantarelltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0