♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

Tur att det är en bra dag, annars hade jag bara pffft:at denna ;)
men nä, det finns fan en massa saker som får mej att må bättre !
Mina vänner i mängder, varje dag! Skulle typ va en svart fläck utan er, så klart sm fan ni får mej att må bättre, tack vara er mår jag inte bara bättre, jag mår kalas bra!<3


Sen mår jag bättre när jag svept ett glas pepsi max, då är livet extra fint...

Mår även bättre av att få sjunga, få dansa och höra musiken.
Då är jag bara jag.


Sen finns det något mer. Något som gör att jag mår bättre, pussar.
Massvis med pussar. Då mår jag bäst.
Många, små, urlöjliga pussar av min man.



(Bara jag som upptäckt vilken fjant jag blivit?) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0