det skulle jag

Jo, men jag började skriva.... ångrade mej.
Detta är min blogg. jag skriver vafan jag vill, hu.
Jag är trött. Trött på skolan... Nej trött på min klass... just nu. Eller nä, men jag skulle behöva min gamla.
Jag är inte trött, men jag är stressad... varje minut just nu, är av något slag ovärd... Fan. fast inte varje, men många.
Så himla synd om mej, verkligen. Haha!

Nej. Jag orkar inte. Jag vill inte, ingenting, vill inte, vill ingenting.
joo. jag vill massor. ska samla mej. Jag har lösningen, jag vet det.

Det som är dåligt är att mina änglar, mina vackra underbara vänner till änglar.... det är er jag behandlar orättvis, och det värsta med detta faktum är att, antingen är jag ganska liten för er, att ni inte ens märkt av att jag blivit mer o mer självisk.... eller kanske är det värsta att ni känner det, jag känner det, och jag vet att ikväll, imorgon, är inte slutet på hur jag beter mej... jag kan be om förlåtelse i förväg, VILKEN SJUK MÄNNISKA GÖR DET?
stoppa mej.

jag skulle gått ner på knä, om det skulle gjort någon skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0