tja.

Om du bara visste vad du gör med mej,
Alla dåliga dagar, är dem utan dej.
Vart kom du ifrån & hur länge stannar du?
Varför frågar jag, tänker leva här & nu.
Ensam är inte stark,
du skakar min mark.
Du vänder upp och ned på min värld,
och detta är bara början på vår färd.
Jag vågar inte se det som ligger där framför,
För jag kommer aldrig kunna veta vad ni gör.
Försvinner gör ni dock ej,
för ni sitter i hjärtat på mej.
vandrar iväg kan hända och kanske vore bra,
För det har aldrig vart ett plus att hänga med någon som jag.
fast ändå så gör ni mej bättre för varje dag,
Ibland kan jag inte fatta att jag är jag.

Jag älskar dej, tack för du orkar och vill,
För om du tröttnar hoppas jag du säger till....



Kommentarer
Postat av: amandiiiee

åh, galet så fin! <3

2011-01-14 @ 08:56:13
URL: http://amandakallman.blogg.se/
Postat av: julia

håller med amanda!

pussis snyggis

2011-01-18 @ 20:52:27
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0