All night long

Igår blev fett lyckat.
Vi startade hos mandis, min tös det! :D <3
sedan som tiden gick, hamnade vi på läkrvägen där min farsa bor. Han lånade ut sitt hus till oss, så vi bjöd dit ngra goa från var stans. Ellinor kom med goa människor o.s.v det var väldigt lyckat iaf.
Senare under natten kom även min fjant. Hum, jag tror jag måste erkänna något angående han.
Jag blir fan allt mer mesig, allt mer beroende, allt mer lycklig. Hur kan det bli värre än såhär? haha, du har mej något galet din lille fjant...

Min kamera gick tyvärr sönder sista natten i grekland... så ngra bilder från igår har jag inte.
Men då fästen blev riktigt go', lägger jag in en annan skön partyy bild :D

Simppan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0