Bara så du vet....

En helt misslyckad dag utartade sej till en helt okej, till och med riktigt bra dag och kväll! :D
Jag fick träffat min blomma (som jag skrev tidigare) och efter detta blev jag upplockad av Davve som tog med mig till Axel. Vi tre mates gick till pizzan, GÖTT.
Efter hängde vi bara ute ett slag, skönt med lite sommarvärme :)

sedan, som från ovan. Fann jag mina tjejer på macken, med sina famnar fulla av godsaker.
Jag följde med dem hem till nea. :D
Sen kom min fina vän david och hämtade mig där och körde hem mig.
Till ett allt för tomt hus enligt mig...
Men har iaf ställt in en tallrik med chokladpudding i kulskåpet som snart är klar.
God sängfösare ha? :)


lycka kan se väldigt olik ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0