En grej jag bara måste berätta!

Klockan tio steg brorsan upp, hehe... då drog vi ut på en springtur, hurtigt och duktigt tycker jag.
Nu ska jag njuta av solen, pappa ska även greja min mobil idag, så det kanske inte är så dumt trots allt..
jo. det värker.

Pepsi. Min katt.
Vi har vart lite oroliga över at hon kanske inte vet att hon är en katt. Hon mjauar som om man pratar med henne, och hon praktist taget bor på taket.... hon kanske tror hon är en papekojja eller någt?
Idag bevisade hon motsattsen och fångde en MUS. tack du...
Den ville hon gärna sitte brevid mej och viffta med och tugga på, (stolt?!)
och sen så fick jag ut henne för jag satte mej i solstolen. Stängde då glasdörren in för att jag inte ville att hon skulle ta in musHelvettet igen. Plöstligt får Pepsi för sej att köra yttligare ett segervarv med musen hängandes i mugipan och tar satts för att springa.................... rätt in i dörren. Aj... putti<3
Och nu ligger en katt med huvudvärk bredvid mej och jag har en död mus i ingången som jag vägrar röra...
Dessutom har vi en fet groda under altanen. NATUREN ÄR OND MOT MIG IDAG.



Brillor och bikini på nu. I handen håller jag solskydd för mina stackars, redan så väl brända läppar.


Kommentarer
Postat av: julia

hahaha, lider med dig gullet!

2011-07-31 @ 21:00:16
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0