en stjärna - Hampus Åkeson

Jag har tre bröder. Min minsta bror heter Hampus. Han fyller hela elva år i december.
Hampus är en skatt. Det är verkligen rätt ord för han.
Jag är så rädd om han... och under de senaste åren, när han blivit tvingad att växa upp på tok för fort och fått egenskaper och erfarenheter om saker som är på för jobbiga, och omöjliga att förklara för en liten sötnos som han.  så har jag fällt så många tårar för dej.
Du kommer bli bra. Du är bra, men det jag menar är, du kommer bli jävligt bra.
Du kommer hitta rätt, du kommer förstå och allt kommer bli bra.

Men just idag, är jag bara rädd om dej.
Min lilla skatt. Jag önksa vi fick hela våran barndom tillsammans.
Jag önskar så jävla mycket att jag iaf, skulle få vara en del av HELA din barndom.
Inte varannan vecka. Inte varannan helg, inte , inte , inte såhär.

Men som sagt, min lilla skatt.
Det kommer bli bra. Vi har något jävligt bra och något vi alltid kommer dela.
Och jag vet, eftersom detta något heter mamma, så Kommer allt lösa sej.

Puss på dig min skatt.
Jag må vara grinig och jävlig, men vetenskapen om att du kommer fylla hela mitt liv med dina små smile-gropar, gör mej jävligt glad ska du veta. Väldigt glad brorsch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0