Gothia cup, <3

Hm, idag börjar gothia. och jag trodde att fan, i år känns det helt okej, till och med bra att stå vid sidan.
men nä. Fy. Och vetenskapen om att mina tjejer ska spela utan mej... Mina. blä.
och jag kan inte sluta känna mej både avundsjuk och olycklig, delvis vill säga.
För i år är det bättre än året innan. Jag ska försöka tänka bra, bra tankar.
Jag ska sträcka på mej, känna att, vi var bra, vi var bäst. Och hade det vart annorlunda idag, hade det fortfarande funnits ett åsa if f-94, hade vi antaligen inte vart lika bra nu som då. Men en sak vet jag, vi hade haft skoj. Så innihelvvettes skoj. På planen, på sidan av, utanför och ja, hela tiden. För att vara ett lag, var det vi var bäst på.

Jaja, jag ska in och hejja på dem både tjejerna och killarna.
Jag tänker skratta, hejja och klaga högt på domaren.
Det är okej, jag tänker leva lite till på det som en gång var.
Det är väl okej? ;D

Kommentarer
Postat av: mims

åh så fint <3

2011-07-18 @ 23:04:31
URL: http://mimmieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0