Han är bäst.

¨
Jag drev runt och lekte 14 år i min kusin (Tilda 10 år) s' snygga mysdräckt. Och fick även låna hennes balla brillor, och sen var jag ju tvungen att ha strumpor i mina goa rumpskor !
EN GÅNG ÄR INGEN GÅNG BABY!
senaste nytt från skara, jag är helt slut, efter en heldag på skara sommarland, gött käk, en springtur i morse och en två plats nu på kvällen när vi drog och spela äventyrsminigolf. hehe.
Ska ta tåget hem till gbg imon bitti, nu behöver jag ngra timmars lugn och ro uppe på kläppatoppen.
fast vet inte hur länge det varar.... ska träna, handla och kolla fotbolls VM med brudarna på pizzan, och på torsdag blir det klassfest och fredag.... va de lagfest?! :D haha. jaja, så det ska vara.
Nu ska jag kolla morden i midsummer, innan jag däcker helt sjukt gött i min för korta säng i husbilen ;)
Varför blev texten blå??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0