tjodelluttaanlejjj! :D

nu har jag vart med mammi och slagit några bollar. badminton. skönt att komma ihåg varför man lever känner jag ;) nej, men det va riktigt gött. Men kunde bara spela en kortis då fot och handled inte riktigt var med på noterna...
Tog en snabbis på gymmet också, så nu skakar armar och ben gött ;)
Om en kvart kommer pappa och små brorsorna och hämtar mej med husbil. Ska åka med dem till SKARASOMMARLAND. är tillbaka på onsdag förmiddag :)<3
Nu måste jag sluta, ska hinna slänga i mej några nyplockta jordgubbar och en bit choklad... hehe, låter inte allt lite för bra? jo.

För att nämna det mindre bra då, så har jag bränt mej i fejjan, och det var 12 dagar sedan jag fick en puss av min kärlek.... jaja. låt oss läsa den övre texten igen, hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0