En stjärna - Klara Gattbro

Har ni hört om min blåhåriga vän?
Haha, hon kanske inte r så jätta blåhårig just nu, lite i underhåret och luggen mest, men för mej kommer hon nog från den dagen då hon kom med blått hår, förbi bluehead.
Det är min granne och barndoms kompis.
Vi har haft tider då vi knappt vetat av varandra, och tider som nu, då vi ses ofta och nyttigt mycket!
Klara är smart. Hon är udda, nej. ANNORLUNDA... det låter ju finare. Ah hon är iaf inte som alla andra.
Hon är skoltjejen, med en liten partyväska som innehåller ALLT.
Hon har åsikter om allt, och genom det, så lärar jag mej så himla mycket. Inte bara om det hon snackar om...
faktiskt rätt lite om det hon snackar om. Men jag lär mej hur man ska tänka, hur man kan tycka, känna och framstå. Hur man ska våga. Det är skönt. JÄTTE skönt att ha en vän som klara. Alla borde ha det.

Dessutom. Så är hon snygg, sexig rent ut sagt. Extremt fin, det är nästan sorgligt att just denna helt fantastiska människan ska tro så mycket om alla utom sej själv.

Klara. Du är den sötaste godisen i godis skålen, och den nyttigaste grönsaken i salladen.
Förstå det, ta åt dej, lev av det jag säger, och du skulle göra mej och många andra en stor tjänst! Då vi ärligt kan se dej växa ännu mera i ditt självförtroende och därför kunna göra mer av allt, få mera att bli som du !
okeyy????

Puss på dej min sköna.

Kommentarer
Postat av: Klara

Ah, svit. Sitter här och lipar nu...

2011-06-22 @ 21:03:05
URL: http://kantarelltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0