Hej igen.

bloggen har varit heltom och heltråkig, jag vet.
och vet ni ? jag ska vara helt ärlig med anledningen...
I fredags ballade de ut med bråk mellan paren som befann sej på lite fest hos mej.
Det var inte kul.
Efter de har det vart lite svart att hajja lägena.
Och jag har ägnat min tid åt väntan, förväntan och tårar.
Bloggen har inte vart aktuell, jag har knappt kunnat skriva ett vettigt sms på lääänge. .

ja så är det.

sommarlovet har börjat.
Men ärligt så är jag mer slutkörd nu en tisdag, än när skolan va igång ;)
jag gör mer saker och det fortsätter.
Jobbat hela långa dagen,  var hemma på lunch och väckte fjant som fortfarande höll sängen varm... Mmm<3
Nu har jag vart  på Hampans skolavslutning.

imon är de mer jobb, en annan skolavslutning och träning,  torsdag ska jag va barnvak och träna, fredag jobba och sen drar jag till nyhem faktiskt. Ska bli sköööj.
Detta året bestämmde jag mej ju för att åka på ungdoms helgen ist för på midsommar helgen. Kan bero på att förra året var en spontangrej, men ah :)
Nu vet ni.


förra årets nyhem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0