Hej, jag är kristen.

Förlåt kära läsare!
jag hanninte ens skriva ett inlägg där jag sa hejdå
har vart i nyhem. På kristen konferans, på UNG.Pingst. Första helgen i nyhemsveckan!
Jag åkte dit med, Helen Antblad, David. A och Alexaaandra. (plus hela breaking 20pers)när vi körde in på nyhem hade det redan anlänt runt tusen ungdomar. Innan lördagens eftermiddags möte, var vi runt 3000 ungdomar i nyhems hallen (en stor innebandyhall)
Allt ägde. jag fick lovsjunga. Lyssna på starka och unika predikan. Jag har blivit uppladdad.
När jag kom hem till Min lille fjant igår, så lipade jag sönder. För inget kändes bra. Jag kunde inte ta några steg och varken höger eller vänster. jag fuckade up totalt.
Varför?
För jag har vart på en plats, där generation uppror formas, där en generation av förändringar, hopp, tro och mer , massa mer skapas. Jag blev förvirrad av att komma tillbaka, och se att. Inget har förändrats, (vet inte vad jag trodde, är ju så jävla glad att allt finns kvar här för mej)

Men efter ett telefon samtal med världens bästa alääx, och en eller kanske två pussar av den som jag älskar mest så hittade jag tillbaka. Redo från och med nu, att ta små steg, men steg framåt.
Jag ska sätta mitt märke här.
Åh. Jag önskar att ni var där. Att ni kunde förstå...
Inte för att jag egentligen förstår, kan eller vet. Jag bara tror. Tror och känner.
Känner att jag älskar Gud. Att Gud älskar mej, och att han gör allt för att ni ska välkomna han i era liv.

Det finns en plan för oss alla.
Sen, hey, jag är en syndare, men jag väljer att tro, så som jag har tolkat det.
Så vi kanske inte tycker lika, men vi tror på samma saker i längden. Och ja, jag vill att ni ska känna den härlighet jag fått känna genom detta, så jag kommer kämpa för de.
Små steg.
Små steg.

Jaja, nu ska jag träna fotboll, springa av mej.

Lite bilder:

Sara Kelly, engelsk tuff rödhårig brud. Slagen och sårad, och med den hesa rösten, som kommit av skrik.
Vi fick höra hennes vittnesbörd, och lyssna till hennes nya hit som ska vara med i G.A.


Jag mitt hjärta på bild 1, bild 2, breaking gänget äger.


Kommentarer
Postat av: julia

du är cool elin!

2011-06-21 @ 14:10:16
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0