Jajamennsan

Igår när jag kom hem efter träningen var de första jag gjorde att instalera SIMS 3 på min data. Höhö.
Dock duger min data damp mycket... så efter jag väntat i en timme på att allt skulle bli klart, så stängdes min data av. Kul. Men hängde inte läpp utan tog bara tjejernas data :D hehe.

Vid tolv? Klampa min man in i huset, och han hade inget mindre än den bästa B&J:s glassen med sej ! :D
Så vi lirar lite sims ihop och bara äger, sen drog vi en film i soffan, och klockan började gå mot tre, jag fick damp då jag så jävla lätt blir övertrött.... somnade vid fyra eller någt -.-'

Nu sitter jag i mitt fortfrande nystädade rum. Calle har åkt, och jag har hunnit smeta in en go ansiktsmask i fejjan. Har även hunnit slänga ihop en cheesecake till imon, midsommar.

Träning ikväll, det är nog alles. ska sova i tid ikväll, ska upp och sälja GP imon morgon. Jippi. höhö-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0