Läget nu då?!

Sitter på hotellrummet i Alvik - Stockholm.
Har ett halft öga på TV:n och ett halft på datan. Ena handen i naturgodis påsen, och andra långsamt skrivande detta inlägg. höhö.
Det har vart så galet varmt idag va?! Och eftersom jag inte haft något riktigt att göra idag, har jag mest glidit runt i staden och längtat till ÅSA LA BEACH.
Fast nä. Resan har bara börjat. Och runt fem-sex imon bitti checkar jag ut för att ta mej till flygplasten och sedan dra till paradiset.

Mamma kommer hit runt nio, så jag har några timmar att slå dö på nu.
fick nu kompisar i stan förut, som vill att jag ska va med och spela fotboll och grejer. Men min fot, vill inte sluta värka. Så ska lägga den i högläge nu och vila.

Bild på vad jag glider runt i idag: en snyggful sparkdräck jag fyndade i helgen.



Och mitt nya nattlinne jag fick med mej från stan, tunnt och lite småsött.
(dags att slänga de urtvättade sovT-shurtarna??)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0