All We are saying is, give peace a chance.

Åh, hej. Jag är lycklig, febrig och härligt trött!
Igår efter en mycket spännande match, kom Calle och hämta mej. Hemma hos gos, (är jag en tönt eller vad?!) hade det radats upp med godis,film, popcorn, kaka och cola LIGHT! Och ljus stod tända... Just vad jag behövde! <3 Och världens bästa på det. Ja. Jag är nu helt öppet förälskad och löjligt glad över det dessutom, underbart<3
Jaja, efter skolan idag har jag bara hängt med alääx. Som det ska vara. Och träningen blev inställd av morsan för min del. Feber. Jag är inte sjuk, men det blir så... psykisk feber kallas det. kommer alltid efter, haha, löjl.

Tycker denna sköna bild passar bra här. Lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0