Hemma. OhYeah!

Det går kalas bra. & jag gillare. Man blir helt slut så fort man kommer hem , men det är som sagt kul! Gårdagen var super¨lååång. Måste nästan skriva ner allt för att det känns som om någon skulle bry sej...
haha.

"Cyklade till i skolan klockan åtta och var där till ett, blev upplockad av farsan och vi drog in till KBA, köpte brödrost och paket till brorsan. Vi plockade upp CalleKula, (Höhö?) och åkte till Ikea. Där vi nästan sprang fram bland alla möjliga smörknivar och servetthållare. Halv fem var vi tillbaka i en över full bil. Jag gick till tandläkaren, (det såg bra ut!) och sen cyklade jag hem på tio minuter, (liteeee medvind tack och loV!) Väl hemma, slänga i sej maten vända cykeln och ner och träna fotboll. Efter träningen, kollade jag och ett helt gäng på ÅsaVSFrillesås. Calle spelade, juste, har jag sagt att jag är typ askär i han?!
I allafall, efter kom jag på att jag visst ville hem till min fjant. Så cyklade hem på två röda. Duschade och packade på elva minuter och blev sedan hämtad. käka lite pizza, och sen däckade på Fjantens, (som jag är kär i) bröst."

Nu ska jag se vad som finns här hemma att käka. Hoppas på ngt gott. Tar med mej det som finns över till alääx och degar där. Hon är sjuk så det passsa perfekt att slumra där ett tag, träning ikväll, känns väl ok!



Herrå


Kommentarer
Postat av: mandis

Ville bara säga att jag också är sådär himlans kär idag, så man nästan spricker! min gosetjej vad du är grym, puss ♥

2011-03-24 @ 16:17:44
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0