Mars 31, 2011

Han har glasögon & fluga,
För honom kan jag inte ljuga.
Han har lite speciella fötter,
Och han känner till mina röttna rötter.
Han brukar ha munnen öppen lite så,
Han är fin från topp till tå.
Att hjärtat rusar iväg så fort han ler,
gör bara att jag älskar honom ännu mer.
Att han ständigt måste bädda om & Klaga på mitt stökiga rum,
Det gör mej galen, det gör mej kär, det gör mej dum.
Allt för sällan förstår jag det här,
jag är så jävla kär.

Han har färglada sockar och snusar i smyg,
Runt han, kan jag ibland bli nästan blyg.
Han kan damsuga och stryka, en riktig man,
Jag försöker va mitt bästa jag så mycket jag kan.
Men det bästa med Honom är att även när jag är kass,
Så ger han mej kärlek i stora lass.
Är du också korkad eller varför jag?
Äh, skit samma, låt oss leva idag.


Hjärtat slår hårt, helt utslagen,
jag vill höra andetagen.
Låt mej komma, kan du svära,
på att du alltid ska va nära.
Jag vill bara explodera,
lite till och lite mera...


För du är så, Yeahyeah WowWow. (haha hur skön?)
Älskling,  <3

 




Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var det finaste! :D vackra är ni <3

2011-03-31 @ 22:36:18
URL: http://amandakallman.blogg.se/
Postat av: julia

men sötis! så gulliga är ni, yesyes. pussis <3

2011-04-01 @ 09:37:11
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: D

sjukt fint!

2011-04-03 @ 17:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0