Växer vi?

Drog till Karma med linnea&Mimmi igår. Det va riktigt mysigt.
Och jag lär mej nya saker varje dag. Och jag hoppas att gårkvällens natt var något jag inte behöver vara med om igen. Samtidigt som det var ett måste. Och lite tveksamt skriver jag nu, att saker och ting börjar rulla åt rätt håll igen.
Mamma och jag har vänt upp&ned på min säng, och spacklat och målat. Det ska bli lite svart här inne. Kommer nog bli snyggt.
Men nu ska jag tagga upp och focusera på match. Fotboll på Åsa C, klockan ett. Kötta & döda. HAHA, fast nä ;)


Kommentarer
Postat av: julia

haha, men SÖTIS! vilken finurlig bild du har fått till på mig vid länkarna;) hehe. pusspuss!

2011-03-20 @ 16:35:33
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0