alla dagar kan inte vara bra dagar :)

Åkte hem till Calle igår efter hans match. Och nu sitter jag redan i skolan, Lisa ska ha dansuppvsisning så vi fick åka i tid :) jag är tom och tankarna leker med mej idag. Med andra ord, ostabilt.
Men min grabbiga grabb är söt, värt att säga högt.
Och det var skönt att få ta ett snack med simpiis igår.
Imon kommer ellinor hem. (eller är det ikväll?) gött...<3
Nu ska jag brottas med mina tankar ta ngra djupa andetag och gå för att köpa en macka och hämta matteboken.
hejdå.


Kommentarer
Postat av: amanda

Herregud vilket fint par!

2011-05-05 @ 11:32:35
URL: http://amandakallman.blogg.se/
Postat av: ellinor

Elin nu är jag hemma och det känns skönt att bara få träffa dig och andas lite samma luft, <3

2011-05-05 @ 13:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0