" Åsas snyggaste tvillingar " plus en liten Mandiis ! :D

Idag är det den 28 Maj. Min Calle, Lisa och Amanda fyller år så det står heliga till!
Igår var det matlagning och lite häng med lite blandat folk hemma hos Evans, massa förberddelser :)
Och idag har jag fått hela 80kr dricks av en och samma gubbe, så söt ! :D haha, jag har även tagit komandot i köket här hemma, och fått tånaglarna målade av KLARA GATTBRo, som kom hit och snackade lite :)

Nu ska jag städa inför de BIG DAY på onsdag, brosch som tar studenten, så ska städa... hehe.
Sen åker jag ner till födelsedagsbarnen!
PussEliPussPUss. hehe.

Grattis Snygg Lisa :D


Haha, och Gratttis älskling ! :D


Sist, och tyvärr minst bruttan, GRATTIIS AMANDA :D


Finiss.


Kommentarer
Postat av: julia

fina allihopa:D tack för att du var där och gjorde kvällen grym.

2011-05-29 @ 20:04:05
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0