En stor kall, lite brillor och bikiniiiii

Fan vad gött väder, gött att sitta ute med en stor kall dricka, med musik i bakrunden och en bra bok.... synd att jag sitter i mitt otroligt omysiga klassrum en dag som denna dåe...
Men tur att jag sitter här med mina bruttor och inte själv iaf. Eng nationella gick väl inte så jävla bra, tyvärr värre än vad jag trott. Menmen.
Igår på träningen blev det en riktig genomkörare, precis vad jag behövde.
Idag ska jag och ellinor, duktiga som vi är sätta oss på något café sen och plugga lite, skulle va gött att få unden lite. Sen ska jag nog kolla fotboll på IP, kanskekanske att ellinor åker med till Åsa.

Jaja, nu vet ni det. hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0