Får seriöst flippet.

fyfan vad jag börjar bli trött på denna jävla lekparken.
Haha, nu har de vart två brandlarm på två skoldagar, jag fucked up' provet något sjukt i idrott just, och min mentor frågr om jag mår illa?? Dra år skogen, Min min trötthet och negativa energi kommer då fan inte ifrån vad jag stoppar i mej.
det beror på vad jag får på mej, all skit som kastas i ansiktet.
känner bara, håll käften om du inte har något vettigt att säga. höhöhöhöhö...

Serri, så orkar jag inte ens bli ledsen, utan bara jävla arg ist.
hejdå bajs jävla fan helvettes korv.
jag vet att jag är cool när jag skriver så många fula ord...
hejdå.

Kommentarer
Postat av: mandis

girl, you're amazing just the way you are ♥

2011-05-27 @ 11:51:13
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0