jag är trött

Något är fel när ens högsta önskan sådär på kvällen när klockan gått förbi tolv, är att få höra en godnatt sång.

Haha.
Tror inte mama sjöng för mej när jag va liten. Har nog aldrig vart den som behövts sövas direkt...
Men Igår var det allt jag ville. Att någon skulle låta mej ligga lagom nära, och nynna vyssan lull tills  hon helt säkert visste att jag sov. Jag ville att någon skulle vaka över mej tills de hörde mina tunga andetag och även då stanna ett tag till för att försärka sej om att jag inte skulle vakna även om hon reste sej.

Såååå idag är jag trött. Kunde inte somna, men efter att använd min mobil och funktionen av sms, så blev jag trött och somnade. Idag svider ögonen. Buhu. Men jag är glad. Älskar mer, och tycker det är rätt jävla gött att solen är tillbaka. nu blir de lunch.

Pigg? Nej.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0