Kan någon ta hand om mej??

Tjatjatja.
En helt sjukt trött tjej som sitter här nu! Går kvällens 18årskalas var något av de roligaste! :D
Dansade som bara den, och fick träffat nya goingar likväl gamla :)
Juliaas namn ska verkligen nämnas, Hon fick mej att skratta och ha lite sådär extra skoj flera gånger under kvällen! Men även fler bör väl nämnas. Som HELA familjen Evans som fixade detta. Får jag kalla dem för mina?`Haha Mina grymme. Vafan, klart jag kan kalla dem för mina? Mina grymme. Är typ lika mycket där som hemma...
Dem är iaf underbara allasammans.
Fler namn....

Vid två stängdes musiken av, fast då hade jag redan bäddat ner calle som tyckte det var dags att avsluta kvällen runt ett för hans del ;) Men jag somnade nog inte försen runt halv fem, eftersom några efterblivna men träävliga killar inte hade koll på sin taxi. hehe.

Idag tog vi hem segern mot fjärås. Så jävla gött.
Pizza efter de med tjejerna, hur bra? asbra.
Väntar nu på min pojk, han kommer med kameran också, så då blire bildbomb ska ni se ! :D

pusshej.

Kommentarer
Postat av: julia

gullegullegullegullegulle dig!:D

2011-05-30 @ 22:18:32
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0