Tårta.

sitter på studiepasset och bara längtar ihjäl mej till mentorstiden... (öh?) Jo. För då blir det nämligen tårta! :D
Det blev över efter Ellinors kalas igår, så nu har hon med sej dem! Så vi ska äta hemmagjord prinsses tårta. TÅRTA. hehe.

Och jag har för övrigt sjukaste mensjävlavärken.......... det var fan år sedan det va såpass!
Sitter hukad som en jävla säckpotatis i skolan. Usch. Men det går ju över, lite värmekudde och sånt...
Efter skolan ska jag och pappa ut och övningsköra. De blir niceeee!
Helgen är ännu inte spikad, med det börjar klana upp. Lite teater, lite goa brudar, match och förhoppningsvis, kyrka.

& för er som är extremt nervösa över att jorden ska gå under på lördag.
Kan jag ju skriva ner detta åt er:
I biblen står det att ingen ska veta när han återvänder (så det var ju fail lille gubbe)
Och sen står det även att hela världen ska kunna bevittna när han kommer, vilket känns lite omöjligt än sålänge?

Det är vad jag har tolkat  och genom Alääx, förstått.
Biblen är ingen lag, ingen text som säger att saker är på ett vis och att alla ska bära en viss sorts kläder eller läsa ett visst antal sidor i boken varje kväll. Biblen ska tolkas av just dej, och där bör älskas så högt det går och du ska tro på det du förstått och fått fram genom själ och hjärta, genom bön och lovsång.

Så säger iaf jag.
Så jag är cool lugn. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0