lite om vad som händer just nu.

igår köpte jag en ny iphone...
dock har inte mitt sim-kort kommit än så har fortfarande ingen telefon :/
och jag är nog fortfarande lite ledsen över att min gamla e borta. nu ska man börja om på nytt liksom...
inga bilder, inga videos... ja :(
men aja.

idag var jag med på mitt andra spining pass denna veckan, och efter passet var det öven rygg&magträning. skit jobbig?! har nog aldrig känt av musklerna så mycket ?! får se hur bra det blir med träningsverken nu ...
imon är ju en händelserik dag, så har egentligen inte alls lust att få träningsverk i mage och rygg (då kan man varken hosta eller skratta utan att lida )

imon ska jag prova på yoga ! kommer bli intressant ! :D ser fram emot det !
och på kvällen ska jag till onsala. ska vara modell under en tjejkväll på ett hotell, spännande !

idag återstår det lite slappning här hemma, sen träning i varberg och sen hem till min prins.<3

och till er idioter som snattar telefoner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0