har inte kunnat blogga, har försökt, tro mej!

haha, jo jag har försökt typ hundra gånger att lägga in mobilblogg, fick fan flippet varje gång det stog att det inte fungerade -.-'
nu är det iaf så att jag är hemma!
Min mixed partner va sjuk så blev inget spel för mej idag utan vi åkte hem från malmö igårkväll.
Plockade (lite motvilligt, men vem fan bryr sej) upp calle påvägen och sen kollade jag, han och mamma på film.
skönt att få sova i sin egna säng och att få dega i alladinbyxorna med alääx en sönda som denna ist för att gå upp tidgt, lira en matc och den åka bil typ. så är nöjd... hur de gick är i tävlingen är inte så viktigt.. hehe.
har träningsverk. blä
men nu ska jag umgås vi får se när vi hörs nästa gång, beror helt på när blogg.se appen funkar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0