Kameran Älskar Bella !? <3

uschoch fy för blogg.se knappen! jag som älskade det.... och nu , hejdå -.-'
Haha, jaja.
Igår hade jag en riktig mysis dag! fick träffa alääx, vi pluggade faktiskt (?!?!) och sedan dansa vi loss i köket!
Detta fångades på film, och kommer dyka upp här. Lovar!
På kvällen hanmade jag hos pojken.
Och imorse, my gosch va segt det va att ta sej upp, rätt ovärd dag, träningsvärk och min p.vän va väldigt varm och kramgo. Vafan säger jag? tönt...
men ah, vi kom iväg och nu sitter jag här, rätt pigg trots allt :)
håller på med engelska filmen, den blir nog rätt bra tillslut ändå!

Som sagt har inte Iphones app, blogg.se funkat (och funkar inte än, ARG)
så här kommer helgens bilder från min iphones sida :
image description



image description

Kommentarer
Postat av: julia

awww, lilla gossi!! förstår exakt hur du menar när du beskrev i fredags:) puss fin

2011-10-10 @ 19:11:09
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0