Suit up day.... som sagt !


Detta var då jag idag.
Kände mej rätt ball hela dagen faktiskt. Men nä, jag är nog mer för träningskläder, lite slappt sådär..
men jaja. Ska väl hänga av mej slipsen och kavajen snart. Ska ju baka!
Jajemän! För imon blir det bara redovsingar, först med film (där av baka) sen bara ngra power points tror jag :)

Måste berätta om en kulig sak som hände innan!
jag och sandra skulle at en snabbfika på marken på stationen
( ja , på marken, man kan liksom sitta lagom mysigt på kanten till trottoaren!)
där satt vi, njöt och gottade oss. Så kommer det en buss, och sandra har parkerat cykeln snygg bredvid oss,
och vi satt inte där som bussen skulle stanna om man säger så! det var liksom inte min buss!
jaja , skit samma. jag skrattar och säger, hade vart så jävla kul om bussen bara malde ner din cykel nu
( fanns inget kul med det... men va trött?!)
OCH VET NI VAD SOM HÄNDER?!
jo vi ser att han kör förbi! men kör så jävla nära att vi med öppna munnar ser hur han stöter emot cykeln med sidan av bussen och allt mer och mer tills den helt enkelt far i baken. hårt och ganska snabbt hände detta.
OM VI SKRATTADE?!?!?!

HHAHAA, halvt rädda för att bussmannen skulle skylla på oss, satt vi snällt kvar och lät cyklen ligga medans vi kvävde våra skratt med att trycka i oss lite mer bulle !

Hahah. det va inte något man är med om varje dag inte.
Haha, nu ska jag baka. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0