Ibland tänker jag : jag borde fan i mej få betalt.

Nu är jag hemma, efter en helg så fullpackad med grejer att jag nu inte kommer undan huvudvärken som har slutat smyga sej på utan nu övertagit.
Men jag är nöjd. Speciellt nu när jag gjort klart hemuppgifterna i matten och faktiskt fattat deM!
Har även satt mej och skrivit i träningsdagboken! ska bara läsa lite om lite saker sen, sen är jag färdig!
Imon blire långe dag, hemma runt tio...
Hoppas på att min P.vänn ska ha sällskap med mej ikväll, men de vet man ju aldrig.
Nu ska jag fixa lite med Iphonen och datan,
BTW. jag vill byta från blogg.se... kan ju inte ladda upp bilder från mobilen?!?


Min vän.

Kommentarer
Postat av: A

Funderar också på att byta, så himla mycket smidigare att blogga från mobilen och så går det inte att ladda upp bilder?! :s min pojkvän har damp han med.. Pusssss <3

2011-09-25 @ 22:17:39
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0