ilska.

skulle krypa till kojs.... blev inte så.
och jag vet att jag kommer ångra det jag skriver nu.
men jag vill spy.
Spy upp de som gnager i mig.
För det kommer inte bara mot mig....
utan jag har lyssnat, allt för länge på samma skit snack.

Mest är jag nog beskiven på mig själv.
Jag intalar mig själv, att ta för fan ingen skit.
jag uppträder, och jag gör det ganska bra... jag spelar den rollen där kommentarer och kaos för er,
blir klarhet för mig.
Men inte längre.
Är trött på att förlåta. Är trött på att se samma misstag, är trött på att inte förtjäna någt.
Är så jävla less och trött på att inte vara värdig eran tid.
Det går över imorgon, men just nu vill jag bara gräva mej en grop.

ah.
Fyfaaaaan va trött jag är på att folk, aldrig kan sluta kommentera vad andra gör?!
Sluta för fan bry dej så jävla mycket om vad jag gör eller inte???
Varför skulle jag vilja umgås med någon?
Alla tycker ju ändå det är fel på ena eller andra sättet!
Snabba i käften är ni också. sågar stackare på stackare som kommer med svansen mellan bena....
Fyfan va trött jag är.
fyfan.
Inte på en person. På flera.
Inte på alla. På de flesta.
Ingen har tvingat er att bli en del av mitt liv... så om den delen inte passar. Dra då.
Det går för jävla bra att snacka skit och märka vad andra gör för fel, `
kanske ska ni fundera på vad ni själva gör ist?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0